سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازگشت تصاویر حذفشده گوشی

        بازگشت تصاویر حذف‌شده گوشی

چگونه تصاویر حذف‌شده گوشی همراه را برگردانیم؟  هنگامی که عکس‌های با ارزش خود را از تلفن اندرویدی خود گم می‌کنید، چه حسی دارید؟ اندروید به طور مداوم محصولات خود را بهبود می‌بخشد و همیشه سعی می‌کند بهترین نرم افزار را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اکنون زمانی است که مردم نمی‌توانند بدون گوشی‌های هوشمند خود زندگی کنند و داشتن سیستم عامل Android یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران است.

 

بازگشت تصاویر حذف‌شده گوشی

 

دستگاه‌های Android چندین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که باورنکردنی است. تلفن‌های همراه که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند، نشان می‌دهد که در زندگی روزمره آن‌ها چه میزان برای کاربران مفید است.

دستگاه‌های Android با پشتیبان گسترده کاربران و ویژگی‌های داخلی آن، روز به روز در حال افزایش هستند.

دوربین اندروید در واقع مانند یک دوربین دیجیتال عمل می‌کند که در آن کاربران فقط دوست دارند عکس‌های عالی و لحظه‌های به یاد ماندنی را ثبت کنند. این عکس‌ها برای هر کاربر مهم است و آن‌ها هرگز و به هر قیمتی نمی‌خواهند آن‌ها را از دست دهند. ادامه مطلب...

مشکل وصل نشدن هات اسپات روی اندروید

        مشکل وصل نشدن هات اسپات روی اندروید

این مطلب به شما کمک می‌کند که درک کنید WiFi Hotspot Android چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید مشکلات مربوط به عدم کارکرد Hotspot Android را برطرف کنید.

 

 هنگامی که از خانه یا محل کار خود دور هستید، نقاط اتصال تلفن همراه می‌توانند بهترین راه حل بعدی شما برای دریافت اتصال به اینترنت روی لپ تاپ با استفاده از تلفن هوشمند باشند. وقتی اتصال اینترنت اصلی شما قطع شود و تنها منبع دیگر اینترنت شما داده‌های تلفن همراه در تلفن شما باشد، این می‌تواند مفید واقع شود.
 
مشکل وصل نشدن هات اسپات روی اندروید
 
هات اسپات اندروید چیست؟
با ویژگی هات اسپات، داده‌های تلفن همراه اندروید شما می‌تواند به صورت بی سیم با دستگاه‌های دیگر مانند رایانه، تبلت یا سایر تلفن‌های همراه به اشتراک گذاشته شود. این ویژگی با ایجاد یک شبکه Wi-Fi از داخل تلفن هوشمند بدون نیاز به هیچ دستگاه انتقال دهنده خارجی، داده تلفن همراه شما را می‌گیرد و آن را به دستگاه‌های دیگر منتقل می‌کند.
 
نحوه کار هات اسپات اندروید ادامه مطلب...

آدرس پیج اینستاگرام بهنوش طباطبایی

آدرس پیج اینستاگرام بهنوش طباطبایی

 

behnooosh_tabatabaei

behnooosh_tabatabaei

بهنوش طباطبایی


پیج اصلی خانم طباطبایی:
behnoushtabatabai

 

 

                                                     پیج بهنوش طباطبایی